3ο εργαστήριο "Ιδιωτικό και δημόσιο"

Στο τρίτο εργαστήριο με θέμα " Ιδιωτικό και δημόσιο" μάθαμε να διαχωρίζουμε τους ιδιωτικούς χώρους και τους δημόσιους και επεκτείναμε τις έννοιες και στα μέρη του σώματος.

Θέσαμε τους παρακάτω στόχους:

  • Να παρατηρούν,να εκφράζονται λεκτικά και α-λεκτικά.
  • Να διακρίνουν τον δημόσιο και ιδιωτικό χώρο
  • Να καταλάβουν τα σωματικά όρια.
  • Να κατανοήσουν το δικαίωμα στο σώμα και την ιδιωτικότητα.

1η δραστηριότητα 


Παίξαμε  "Μουσικά στεφάνια". 
  • «Μουσικά στεφάνια» .Κινητικό παιχνίδι με παραγωγή ήχου από κάποιο μουσικό όργανο. Κάθε στεφάνι είναι ο ιδιωτικός μου χώρος. Όταν παίζει η μουσική κινούμαι στον δημόσιο χώρο. Όταν κλείνει η μουσική μπαίνω στον ιδιωτικό.

-Πώς θα νιώσω όταν έρθει κάποιος απρόσκλητος στον ιδιωτικό μου χώρο;


 



2η δραστηριότητα
  • Σύνδεση με το προηγούμενο εργαστήριο.

-Οι μαθητές κινούνται γύρω από τα περιγράμματα.

-Μπορούν ο Ένκαρ και η Κάρεν να κυκλοφορούν γυμνοί στο δρόμο, στο σπίτι ή σε μια πλατεία, στο σπίτι μιας άλλης οικογένειας;

-Πώς μπορούμε λοιπόν να προστατεύσουμε τα γεννητικά μας όργανα;

-Σε ποιους χώρους μπορούν να φαίνονται;

  • -Ποιοι άλλοι μπορούν να τα βλέπουν;



3η δραστηριότητα
 
  • Τα ρούχα της Κάρεν και του Ένκαρ. Ντύνουμε τα περιγράμματα με ρούχα, εσώρουχα, πιτζάμες εφόσον πρώτα συζητήσουμε ποια ενδυμασία αρμόζει στον ιδιωτικό και ποια στο δημόσιο χώρο.



4η δραστηριότητα
Παρακολουθούμε εκπαιδευτικό βίντεο "Η Κίκο και το χέρι" και ακολουθεί συζήτηση με τους μαθητές σε σχέση με το ασφαλές άγγιγμα,το "ενοχλητικό",αυτό που δεν μας αρέσει.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

5ο εργαστήριο