2o εργαστήριο Μαθαίνω τα μέλη του σώματος και τα ονοματίζω

 Στο δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων θέσαμε τους παρακάτω στόχους:

  • Να παρατηρούν ,να σκέφτονται,να εργάζονται.
  • Να ονομάζουν μέλη του σώματος και να τα εντοπίζουν.
  • Να συνειδητοποιήσουν τις διαφοροποιήσεις των γεννητικών οργάνων σε σχέση με το φύλλο.
  • Να αισθάνονται άνετα με το σώμα τους.
  • Να συνεργάζονται, να επικοινωνούν, να δημιουργούν. 
 Οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν:

1.Μουσικοκινητικό παιχνίδι. Η δασκάλα, ζητάει από τα παιδιά να συνδυάσουν μέλη του σώματος και να χορέψουν με τη συνοδεία μουσικής.π.χ. γόνατο στη μύτη, χέρι στο αυτί, δάχτυλο στο μάτι...Οι μαθητές κινούνται στο χώρο με μουσική υπόκρουση. Στο τέλος της δραστηριότητας, ξαπλώσαμε στο χώρο,κάναμε ασκήσεις χαλάρωσης και σωστής αναπνοής,παρακολουθήσαμε τους παλμούς και την αναπνοή μας.








 


2.Αξιοποιήσαμε το παραμύθι του Χάνς Κρίστιαν Άντερσεν "Τα κόκκινα παπούτσια"  και παίξαμε το μουσικοκινητικό παιχνίδι "Αλάτι ψιλό, αλάτι χοντρό,τίνος να είμαι εγώ;"Οι μαθητές απόλαυσαν τη διαδικασία και συμμετείχαν με μεγάλη χαρά και προθυμία.

Το παραμύθι θα διαβαστεί αποσπασματικά ώστε να αφομειωθούν με τη σωστή σειρά τα μηνύματα που θέλει να περάσει.

Στο σημερινό εργαστήριο αναγνώσαμε τα δύο πρώτα αποσπάσματα και σας τα παραθέτω...

 


 
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε σωματικά περιγράμματα σε φυσικό μέγεθος στο χαρτί του μέτρου, ένα αγόρι και ένα κορίτσι, παρατηρήσαμε τις διαφορές και ονοματίσαμε τα μέλη του σώματος. Η δραστηριότητα δεν έλαβε τέλος καθώς θα αξιοποιήσουμε τα περιγράμματα και σε επόμενο εργαστήριο.
 
 

 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

5ο εργαστήριο