1Ο εργαστήριο

1ο εργαστήριο   "Ας γνωριστούμε-Μοιάζουμε ή διαφέρουμε;"

Στόχοι : Στο τέλος του εργαστηρίου οι μαθητές έχουν καταστεί ικανοί να:

  • Εξετάζουν την ομάδα της τάξης τους ως μια κοινότητα που απαρτίζεται από μέλη που είναι ίσα μεταξύ τους και έχουν κοινά και διαφορετικά στοιχεία
  • Δουν τον εαυτό τους ως μέλος μιας τέτοιας κοινότητας
  • Συνειδητοποιούν την ύπαρξη ατομικών διαφορών ακόμη και μεταξύ των μελών μιας πολύ μικρής ομάδας.
  • Συνειδητοποιούν ότι οι διαφορές εμπλουτίζουν και επεκτείνουν τη ζωή μας.

 

1η δραστηριότητα

Τα παιδιά κάθονται τυχαία σε κύκλο και παρατηρούν σιωπηλά δύο συμμαθητές τους στα αριστερά και δύο συμμαθητές τους στα δεξιά. Έπειτα καταγράφουν 5 κοινά εξωτερικά χαρακτηριστικά των παιδιών αυτών και 5 χαρακτηριστικά στα οποία διαφέρουν.


 

2η δραστηριότητα

Τα παιδιά σχεδιάζουν το περίγραμμα της  παλάμης τους και μέσα σε κάθε δάχτυλο γράφουν ένα επίθετο που πιστεύουν ότι τα χαρακτηρίζει. Μπορούν να αναφερθούν σε εξωτερικά χαρακτηριστικά, σε ιδιότητες ή γνωρίσματα της προσωπικότητάς τους.Αρχικά εντοπίζουν διαφορές ως προς το μέγεθος της παλάμης, το σχήμα των δαχτύλων, το μήκος κ.τ.λ.και εν συνεχεία στα επίθετα που χρησιμοποίησαν για να περιγράψουν τον εαυτό τους.







3η δραστηριότητα

Κάθε παιδί καταγράφει 5 ανάγκες που θεωρεί ότι έχει,5 ικανότητες, 5 δυσκολίες που αντιμετωπίζει και 5 προτιμήσεις. Ανά ζευγάρια ,ομάδες και μετά στην ολομέλεια συζητούν, εντοπίζουν και καταγράφουν τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ τους. Συζητούν πώς αυτές οι διαφορές μπορούν να αποδειχτούν θετικές για όλους.








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

5ο εργαστήριο