Το 5ο εργαστήριο με θέμα τα "καλά και τα κακά μυστικά" θέσαμε τους παρακάτω στόχους

  • Να αναγνωρίζουν επικίνδυνες καταστάσεις που μπορεί να τα βλάψουν.
  • Να αναγνωρίσουν το «σωστό» από το μη «σωστό» άγγιγμα.
  • Να μάθουν να λένε «όχι» όταν νιώθουν ότι απειλούνται.
  • Να γνωρίζουν ποια μυστικά κρατάμε και ποια όχι.
  • Να αναφέρουν αμέσως το συμβάν σε ενήλικες. 

1η δραστηριότητα


  • Παιχνίδι-«Έχω ένα μυστικό».

-Τι είναι το μυστικο;

-Υπάρχουν καλά και κακά μυστικά;

-Αν ένα μυστικό μας κάνει να νιώθουμε δυσάρεστα σε ποιον θα το πούμε;

  • Ο χώρος κατανέμεται στα δύο με μια χαρτοταινία. Ο χώρος με τα καλά μυστικά και ο χώρος με τα κακά μυστικά. Η εκπαιδευτικός λέει ένα μυστικό και οι μαθητές μετακινούνται στο χώρο ανάλογα με την κρίση τους
Φωνάζουν όλοι μαζί «Το καλό το μυστικό σε κανέναν δε θα το πω».Αν είναι κακό μυστικό «πω πω πω. Το κακό το μυστικό στον/στην …… θα το πω».
 
Στο τέλος της δραστηριότητας παρακολουθήσαμε το βίντεο¨Το μυστικό της Νίκης" και συζητήσαμε για τα μυστικά.
 
2η δραστηριότητα
 
Στη διάρκεια αυτής της δράσης δόθηκε στους μαθητές φύλλο αξιολόγησης και τους ζητήθηκε να ζωγραφίσουν τα πρόσωπα στα οποία εμπιστεύονται τα μυστικά τους, φίλους /συγγενείς.





3η δραστηριότητα
 
Τέλος οι μαθητές συμπλήρωσαν μία λίστα με όσα θεωρούν "καλά" και " κακά" μυστικά. Η κατανόηση του διαχωρισμού των μυστικών ενίσχυσε την κριτική τους σκέψη αλλά και την αφομείωση του σκοπού των παραπάνω δράσεων.








 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

5ο εργαστήριο