3ο εργαστήριο

 Μια εικόνα....χίλιες πράξεις

 Στο τέλος του εργαστηρίου οι μαθητές είναι ικανοί να:

-παρατηρήσουν

-αποκωδικοποιήσουν τις πληροφορίες που παρέχουν οι πίνακες ή η εικονογράφηση.

-στοχαστούν 

-αναπτύξουν ενσυναίσθηση

-κατανοήσουν τα συναισθήματα των άλλων

-προτείνουν τρόπο έμπρακτης υποστήριξης που βιώνουν διακρίσεις και αποκλεισμό.

-επεξεργάζονται τις κειμενικές πληροφορίες.

-συνεργαστούν στο πλαίσιο της ομάδας

-

 

 

 1η δραστηριότητα

  Επιλέξαμε εικονογραφημένα λογοτεχνικά βιβλία με θέμα τη διαφορετικότητα που μπορεί ήδη να έχουν διαβάσει τα παιδιά ή και όχι.Επίσης αξιοποιήσαμε κείμενα από τα σχολικά εγχειρίδια.Οι μαθητές παρατηρούν τις εικόνες,εντοπίζουν στοιχεία και συζητούν αν έχουν βρεθεί σ αυτή τη θέση,γίνονται τα πρόσωπα της ιστορίας και προτείνουν τρόπους ου θα υποστήριζαν τον χαρακτήρα της ιστορίας που υφίσταται διακρίσεις.








2η δραστηριότητα

Tα παιδιά σε ομάδες διαβάζουν εικονογραφημένα βιβλία με θέμα τη διαφορετικότητα. Στα βιβλία υπάρχει ποικιλία τρόπων αποδοχής του"άλλου".Για κάθε βιβλίο σχεδίασαν σε ένα χαρτόνι την πορεία του πρωταγωνιστή από την αρχή ως την αποδοχή.Οι ομάδες παρουσιάζουν στην ολομέλεια το χάρτη της πορείας που δημιούργησαν.




Στην ολομέλεια συζητούν και προσεγγίζουν κριτικά τους τρόπους που παρουσιάστηκαν λαμβάνοντας υπόψη και τι θα προτιμούσαν αν ήταν στη θέση του πρωταγωνιστή.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

5ο εργαστήριο